بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مزایای دیجیتال مارکتینگ

مزایای دیجیتال مارکتینگ

اگر برايتان سوال است كه بازاريابی ديجيتال چرا اهميت دارد، به نكات زير توجه كنيد:



  • در حال حاضر استراتژي بازاريابي كاملا به بازاريابي ديجيتال بستگي دارد
  • باعث افزايش فروش و در نهايت افزايش درآمد مي‌شود.
  • به شما در محبوب شدن برندتان كمك مي‌كند.
  • به ايجاد رابطه بهتر با مشتريان و بهبود چشم‌اندازهاي كسب‌و‌كار كمك مي‌كند.
  • نرخ بازگشت سرمايه (ROI) بهتري را به وجود مي‌آورد.
  • داراي فرصت‌هاي شغلي گسترده و پويا است.
  • به ديده شدن شما در SERP موتور جستجو كمك مي‌كند.

اين نكات مزاياي قابل توجه بازاريابي ديجيتال در كسب‌و‌كار هستند. در ادامه ۱۰ دليل اهميت بازاريابي ديجيتال را بررسي مي‌كنيم:


۱. نرخ رو به رشد بازارهاي ديجيتال

بازاريابي ديجيتال يك فناوري در حال تحول با سرعت بالا بوده و فرصت‌هاي شغلي بسيار زيادي را به وجود آورده است. از دهه ۱۹۹۰ تا به امروز، بازاريابي ديجيتال نيمي از وضعيت معيشت و روند فناوري را به خود اختصاص داده است.



۲. فرصت‌هاي شغلي متنوع

بازاريابي ديجيتال، گزينه‌هاي شغلي متنوعي را براي افراد ايجاد مي‌كند. با گسترش و توسعه روز‌به‌‌روز فناوري شاهد آگهي‌هاي استخدام بيشتري در حوزه ديجيتال ماركتينگ هستيم. بازاريابي ديجيتال فرصت‌هاي شغلي زيادي را فراهم كرده، به نحوي كه مي‌توان حتي از خانه هم به صورت دوركاري در اين حوزه فعاليت كرده و درآمد قابل توجهي كسب كرد. بهترين كتاب هاي ديجيتال ماركتينگ مي‌توانند به شما در يادگيري بازاريابي ديجيتال ماركتينگ كمك كنند.




۳. راهي آسان براي شروع يك كسب‌و‌كار خلاقانه

با استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي بسيار متداول مانند يوتيوب، اينستاگرام و حتي با ايجاد وبلاگ مي‌توانيد به راحتي كسب‌و‌كار خود را شروع كنيد. سپس مي‌توانيد با تدوين يك استراتژي مناسب، بهترين كانال بازاريابي را براي دسترسي به مخاطبان هدف خود مشخص كرده و فعاليتتان را آغاز كنيد.




۴. پيشرفت آسان در قيف فروش ديجيتال

شبكه‌هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، لينكدين و يوتيوب مي‌توانند براي وب‌سايت شما ترافيك قابل ملاحظه‌اي را ايجاد كرده و حتي محصولات با خدماتتان را تبليغ كنند. با استفاده از بازاريابي ديجيتال مي‌توانيد مشتريان بالقوه را به مشتريان بالفعل تبديل كنيد.



۵. جذب آسان مخاطب در بسترهاي اينترنتي

هنگامي كه تمركز كسب‌و‌كار خود را روي ديجيتال ماركتينگ مي‌گذاريد، ديگر راه برگشتي وجود ندارد. بلكه بايد با كمك ديجيتال ماركتينگ مخاطبان بسياري را به برند خود جذب كنيد. براي مثال بازاريابي ديجيتال در ايجاد ترافيك بالا براي سايت شما نقش اساسي دارد.



۶. شكاف مهارت‌هاي ديجيتال

بازارهاي ديجيتال به دليل رو به رشد بودن، داراي فرصت‌هاي شغلي بسياري هستند و به همين دليل تقاضاي زيادي براي افرادي كه مهارت ديجيتالي دارند، وجود دارد. حتي اگر يك متخصص حرفه‌اي در اين زمينه نيستيد، باز هم مي‌توانيد با استمرار فعاليت و تجربه جايگاه خود را در ديجيتال ماركتينگ پيدا كنيد. هرچند همين بازار نو و رو به رشد باعث شده تا با شكاف مهارت‌هاي ديجيتال مواجه شويم. شكاف مهارت در واقع به تفاوت بين مهارت‌هاي مورد نياز براي انجام كار و مهارت‌هايي كه يك فرد دارد، گفته مي‌شود. در نتيجه افرادي كه با شكاف مهارت استخدام مي‌شوند، توانايي لازم را براي انجام كارها ندارند و به همين دليل حضور نيروهاي متخصص بسيار ضروري است.



۷. تطبيق پذيري

پس از تسلط بر مهارت‌هاي برتر براي نقش بازارياب ديجيتال، با مهارت‌هاي ديگري هم آشنا خواهيد شد. در بازاريابي ديجيتال اگر در يك حوزه تخصص داريد، براي تغيير جايگاهتان لازم است تا كمي تلاش كنيد و سپس وارد شاخه‌هاي ديگر آن شويد. شما مي‌توانيد در هر حوزه‌اي از بازاريابي ديجيتال كه مي‌خواهيد كار كنيد و با ارتقاي مهارت‌هاي قبلي، مهارت‌هاي جديدي هم ياد بگيريد. در اين زمينه، گزينه‌هاي بسيار زيادي در كنار فرصت‌هاي يادگيري وجود دارد و در نتيجه مي‌توانيد از مهارت‌هاي خود بهترين استفاده را كنيد.



۸. تحول در بازاريابي ديجيتال

بازاريابي ديجيتال يكي از زمينه‌هايي است كه هميشه در آن نكات جديدي براي يادگيري پيدا خواهيد كرد. اين منابع به شما امكان خلاقيت در برنامه‌هاي بازاريابي‌تان را مي‌دهد. با توجه به اينكه در موسسات بازاريابي، افراد با پيشينه‌هاي مختلف و استراتژي‌هاي گوناگون كار مي‌كنند، مي‌توانيد از آن‌ها اطلاعات متنوعي كسب كنيد. همچنين خواندن بهترين كتاب هاي ديجيتال ماركتينگ مي‌تواند باعث پيشرفت شما در اين زمينه شود.



۹. پشت سر گذاشتن رقيبان

تطبيق بازاريابي ديجيتال با سازمان شما يك ضرورت است و به شما امكان مي‌دهد تا شركت و چشم‌اندازتان را بشناسيد. حتي اگر شما محتوا و وب‌سايت عالي داشته باشيد، باز هم ممكن است به دليل مطلع نبودن از روند فعلي بازار، نتيجه مطلوبي نگيريد.

يك ديجيتال ماركتر چه مي­كند، وظايف مدير ديجيتال ماركتينگ چيست ؟


بازاريابان ديجيتال كساني هستند كه با توجه به هدف و بودجه شركت براي افزايش آگاهي برند يا جذب مشتريان از همه كانال­‌هاي بازاريابي ديجيتال كه در بالا ذكر شد استفاده مي‌­كنند. بازاريابان ديجيتال روي شاخص­‌هاي كليدي عملكرد (KPI) خاصي متمركز هستند و با توجه به آنها و سنجش دقيق‌­شان، بازدهي هريك از كمپين‌­هاي مختلف خود در كانال‌­هاي مختلف را اندازه‌گيري مي‌كنند و با اين نتايج بهترين آن­ها را اجرا مي‌­كنند.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده